Tingimused

E-poest tellimine

Tellimuse esitamine

Tellimusi saab Fat Burneri e-poest esitada ilma registreerumiseta. Võimalik on osta nii erakliendina kui ka ärikliendina.

Toote leidmine ja ostukorvi lisamine

Tooted leiate valides menüüribalt e-poe. E-poes kuvataks kõik saadavalolevad tooted. Tootel klikkides on võimalik saada lisainfot toote kohta. Samuti on kuvatud hind ja tarneviisid. Vajutades “Lisa ostukorvi”, lisatakse valitud toode valitud koguses ostukorvi. Kui soovid lisada ostukorvi rohkem tooteid, saad jätkata ostlemist e-poes. Kui oled oma valiku teinud, saad jätkata ostukorvi sisu kinnitamisega.

Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine

Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks liikude lehe parempoolses ülemises nurgas ikoonile „Ostukorv”. Ikoonile liikudes avaneb kiirvaade teie ostukorvi sisust. Võimalik on tooteid ostukorvis eemaldada, vaadata ostukorvi sisu või liikuda kohe maksmise juurde.

Ostukorvil klikkides viiakse teid ostukorvi sisuga tutvuma. Toodete koguste muutmiseks saate kasutada + ja – nuppe. Kui soovite toodet ostukorvist eemaldada klikkige tooterea alguses olevale ristikesele. Kui olete mõne muudatuse teinud, vajutage “Uuenda ostukorvi” nupule ning ostukorvi sisu uuendatakse.

Kui soovite toodete valimist jätkata, vajutage lingil “Tagasi e-poodi”.

Kui olete ostukorvi sisuga rahul, siis paremas tulbas kuvatakse teie ostukorvi sisu kogumaksumus. Seejärel on teil võimalik valida sobiv transpordiviis, mille järel lisatakse toodete hinnale transpordikulu. Kui teil on sooduskood, siis saate selle lisada tulba all olevasse lahtrisse “Sooduskood” ning vajutage “Kasuta kupongi” nupule. Seejärel arvutatakse ostukorvi maksumus ümber vastavalt sisestatud sooduskoodile. Kui kõik on sobiv, vajutage nupule “Vormista ost”.

Teid suunatakse edasi lehele, kus saate sisestada oma kontaktinfo, ärikliendina saate sisestada ka firmaandmed valides “Soovin osta ärikliendina”.

Maksmine

Fat Burneri e-poest ostes saab maksta pangalinkidega ning krediitkaardiga. Maksete teostamiseks kasutame partnerina Maksekeskus AS’i.

Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.

Tutvuge kindlasti Fat Burneri müügi- ja privaatsustingimustega ja märkige, et olete nendega nõustunud.

Makse teostamine toimub väljaspool Fat Burneri keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Fat Burneril puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Regulaarne korduvtellimus

Lisaks ühekordsetele tellimustele on võimalik Fat Burneri e-poes teha ka endale regulaarne korduvtellimus. Klient valib endale sobivad tooted sobivates kogustes ning määrab korduvtellimuste tiheduse. Seejärel viiakse ost lõpuni nagu tavalise ühekordse tellimuse puhul. Kui tellimus on läbi läinud, salvestatakse andmed Fat Burneri andmebaasi ning edaspidi toimub tellimuse esitamine, täitmine ja selle eest tasumine automaatselt. Korduvtellimust on võimalik alati tühistada kirjutades klienditeenindusele aadressil info@fbdrinks.ee

Kohaletoimetamine

Tarneviisi saate otsustada ise. Tarneviisi valik toimub ostukorvi esimeses etapis. Valides sobiva tarneviisi, kuvatakse ka kohe selle maksumus.

Tarneviisidena on valikus Itella Smartposti pakiautomaat ja SmartKuller. Kui sul on soov kuidagi teisiti oma kaup kätte saada, võta meiega ühendust ja arutame võimalusi. Itella transpordiviiside info kuvatakse ostukorvis enne maksma asumist sõltuvalt valitud tarneviisist ja asukohast (Eesti või Soome). Kui soovid, et pakk saadetakse kuhugi kaugemale, võta meiega ühendust ja lepime kokku sulle sobiva transpordiviisi. Kui ostad rohkem kui 5 plokki toodet, pakume sulle soodustust.

Tellimuse täitmine

Alustame Teie tellimuse täitmist, kui olete tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest.

Pärast tellimuse komplekteerimist saadame Teile e-kirjaga arve-saatelehe. Kui arve-saatelehel esineb vigu (nt mittesoovitud kaubad, valed kogused), võtke kohe ühendust klienditeenindusega info@fbdrinks.ee.

Tellimuse tühistamine

Tellimust on võimalik tühistada, kui tellimus pole veel välja saadetud. Selleks võtta viivitamatult ühendust meilitsi info@fbdrinks.ee ning edastada kõik tellimust puudutavad andmed. Teiega võetakse seejärel ühendust, et leppida kokku raha tagastamine.

Toote tagastamine

Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas: kiiresti riknevad (s.t märgistusega „Kõlblik kuni …“) tooted, vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lõikele 4.

MÜÜGITINGIMUSED

 

  1. ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad Fat Burneri e-poe müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Fat Burneri e-poest ostmisel internetiaadressilt www.fatburner.ee Toodete müüja on FB Drinks OÜ (edaspidi: müüja), aadress Viljandimaa, Viljandi linn, Kastani tn 1, 71017, registrikood 12384129, e-posti aadress info@fbdrinks.ee , telefon +37256251786. Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja Fat Burneri e-poest toodete ostja (edaspidi: klient) vahel.

1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.fatburner.ee. Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.

1.3. Kliendil on võimalik enne tellimuse esitamist tingimused salvestada ja printida.

1.4. Kasutades Fat Burneri veebikeskkonda muus keeles kui eesti keeles, kajastatakse vastavas keeles ka tingimused. Tõlgete mitmeti tõlgendatavuse korral lähtutakse eestikeelsest versioonist.

1.5. Klient nõustub Fat Burneri e-poest tellimuse kinnitamisega tingimustes sätestatuga.

1.6. Fat Burneri veebikeskkonnas olevate toodete piltidel on illustreeriv tähendus.

1.7. Fat Burneri klienditeeninduse kontaktandmed on: e-post info@fbdrinks.ee või+37256251786. Fat Burneri klienditeenindus töötab E-R 8:00-18:00 (v.a riiklikel pühadel).

  1. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1. Tellimusi saab Fat Burneri e-poes esitada nii era- kui ka ärikliendina. Tellimuse esitamine ei nõua kasutajaks registreerimist.

2.2. Klient valib Fat Burneri e-poest välja soovitud toote/tooted ja lisab tellimusse.

2.3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha (tingimuste punkt 4).

2.4. Klient kinnitab tellimuse ja tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.5. Pärast pangalingiga tasumist tuleb kliendil vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja.

2.7. Müüja alustab tellimuse täitmist kui klient on tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest. Pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse kliendile e-posti teel arve-saateleht. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), tuleb kohe ühendust võtta klienditeenindusega e-posti või telefoni teel.

2.8. Müüjal on õigus määrata toodetele vähim ja suurim kaal/kogus, mida kliendil on võimalik tellida.

2.9. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitmisest, tagastatakse tellimuse maksumus vastavalt punktile 7.6.

  1. TOOTE HIND JA MAKSEVÕIMALUSED

3.1. Toodete hinnad Fat Burneri e-poes on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

3.2 Toodetele kehtivad ostu tegemise hetkel Fat Burneri e-poes kuvatud hinnad. Juhul kui müügihind on toote kättesaamise ajaks muutunud, jääb jõusse tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind.

3.3. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses Fat Burneri e-poes näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule. Tasumine toimub väljaspool Fat Burneri e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

3.4. Juhul, kui klient valib tellimuse müüja poolt kohale toimetamise (s.t ei tule ise tellimusele järele), lisandub müügihinnale teenustasu vastavalt tingimuste punktile 4.

3.5. Klientidel on võimalik valida ka automaatne korduvostu võimalus. Sellisel juhul valib klient endale sobivad tooted sobivas koguses ning ostu tihedus. Edasine ostuprotsess on sama nagu ühekordse ostu korral. Kui tellimus on kinnitatud, saab klient automaatselt tellimuse vastavalt oma valitud tihedusele ning ka makse teostatakse automaatselt. Automaattellimust on võimalik igal ajal tühistada kontakteerudes klienditeenindusega aadressil info@fbdrinks.ee

  1. TELLIMUSE KÄTTESAAMINE

4.1. Tellimusi saadetakse Itella Smartpostiga. Itella Smartpostiga on võimalik kasutada nii pakiautomaati saatmise võimalust kui ka SmartKulleri teenust.

4.2. Tellimuste kättesaamine Itella Smartpostiga

4.2.1. Tellimuste kättesaamiseks Itella Smartpostiga tuleb valida transpordiviiside all Itella Smartpost, valida sobiv pakiautomaat ning sisestada telefoninumber, kuhu saadetakse kättesaamiskood, kui pakk on sihtkohta jõudnud.

4.2.2. Tellimuse kättesaamiseks Itella Smartposti SmartKulleri vahendusel tuleb määrata sihtkoha aadress.

4.2.3 Tellimuse maksumus arvutatakse ostukorvis vastavalt valitud transpordiviisile ning selle maksumus kuvatakse ostukorvis enne ostu kinnitamist. Ostu kinnitamisega kinnitatakse ka transpordiviis ning nõustutakse selle maksumusega.

4.2.4 Valides transpordiviisiks SmartKulleri, siis sobiva kättetoimetamisaja lepib kliendiga kokku SmartKuller.

4.3. Toodete kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek

4.3.1. Tellimuse kättesaamisel on kliendil kohustus kontrollida toodete vastavust arvega. Mittevastavate toodete korral (nt rikutud/praak tooted, mittetellitud tooted) tuleb kliendil teavitada  e-kirja teel müüja klienditeenindust.

4.3.2. Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.

4.4. Kliendil on võimalik kasutada muid transpordiviise, kui see lepitakse kokku otse Fat Burneri e-poe haldajaga kirjutades aadressile info@fbdrinks.ee

  1. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1. Müüja tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks.

5.2. Müüja töötleb kliendi isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:

5.2.1. Fat Burneri e-poes esitatud tellimuse täitmine;

5.2.2. Fat Burneri kliendisuhete haldamine ja kliendiga suhtlemine;

5.2.3. kliendi päringutele vastamine;

5.2.4. õigustatud huvi;

5.2.5. tarbijaharjumuste uurimine;

5.2.6. müügistatistika koostamine;

5.2.7. Fat Burneri e-poe teenuste haldamine ja arendamine.

5.3. Müüja rakendab kõiki meetmeid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

5.4. Fat Burneri e-poest ostmisel registreeritakse kliendi ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefon ning postiaadress juhul, kui see on vajalik kauba kliendile kohale toimetamiseks.

5.5. Fat Burneri e-poes ostu sooritanud klientide isiku- ja ostuandmeid säilitatakse kuni klient pöördub Fat Burneri klienditoe poole palvega need kustutada.

5.6. Kliendil on igal ajal õigus saada müüjalt enda kohta käivaid isikuandmeid, nõuda kliendi isikuandmete parandamist ja ülekandmist ning isikuandmete töötlemise lõpetamist.

5.7.Müüjal on õigus Fat Burneri e-poes registreeritud isikuandmetele teostada profiilianalüüsi, et paremini mõista klientide ootusi ja sellest tulenevalt pakkuda paremaid kaupu ja teenuseid võimaldades otseturunduse täpsemat suunamist. Müüja ei tee profileerimise tulemusel kliendi suhtes mingeid õiguslikku tähendust omavaid otsuseid.

5.8. Fat Burneri e-poes on isikuandmete vastutavaks töötlejaks FB Drinks OÜ. FB Drinks OÜ-l on õigus edastada isikuandmeid Fat Burneri e-poe koostööpartneritest volitatud töötlejatele eesmärgiga pakkuda klientidele parimat teenust. Volitatud töötlejatel on õigus isikuandmeid töödelda ainult müüjalt saadud juhiste järgi ning volitatud töötlejatega on sõlmitud lepingud isikuandmete konfidentsiaalsena hoidmise kohta.

5.9. Juhul, kui klient leiab, et Fat Burneri e-poe teenuse raames rikutakse isikuandmete töötlemisel kliendi õiguseid, on kliendil õigus pöörduda FB Drinks OÜ andmekaitsespetsialisti poole e-posti teel info@fbdrinks.ee, Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.

  1. KÜPSISTE KASUTAMINE

6.1. Fat Burneri e-pood kasutab küpsiseid. Küpsis on pisike tekstifail, mille veebilehitseja salvestab automaatselt kliendi poolt kasutatavasse seadmesse. Küpsiseid kasutatakse teabe kogumiseks selle kohta, kuidas klient Fat Burneri e-poodi kasutab, eesmärgiga pakkuda kliendile paremat kasutajakogemust.

6.2. Fat Burneri e-poes kasutatakse järgmisi küpsiseid:

6.2.1. seansiküpsised, mille eesmärk on võimaldada Fat Burneri e-poe kasutamist;

6.2.2. püsiküpsised, mille eesmärk on pidada meeles kliendi valikuid Fat Burneri e-poes;

6.2.3. esimese ja/või kolmanda osapoole küpsised, mille eesmärk on näidata kliendile sobilikku reklaami ja pakkumisi;

6.2.4.kolmanda osapoole analüüsiküpsised, mille eesmärk on turundussuhtluse optimeerimine.

6.3. Klient võib oma seadmetesse salvestatud küpsised kustutada ja/või blokeerida, muutes oma veebilehitseja vastavaid seadeid. Küpsiste mittekasutamisel ei pruugi Fat Burneri e-pood plaanipäraselt töötada ja/või osad funktsionaalsused ei pruugi olla kliendile kättesaadavad.

6.4. Lisaks analüüsiküpsiste kasutamisele kasutab Fat Burneri e-pood piksleid (pixel tags, web-beacons), mille abil jälgitakse müüja veebilehe www.fatburner.ee kasutust. Seda tehes ei töödelda isiku tuvastamist võimaldavaid andmeid.

  1. LEPINGUST TAGANEMINE, TOODETE TAGASTAMINE JA TAGASIMAKSED

7.1. Kliendil on õigus lepingust taganeda enne toodete välja saatmist. Selleks tuleb kliendil saata vastavasisuline avaldus meilile sales@fbdrinks.ee

7.2. Kui tooted on juba välja saadetud, siis taganeda ei ole võimalik ning tagasimakset ei tehta.

7.3. Kui klient teavitab klienditeenindust õigeaegselt soovist tellimusest loobuda, siis tagasimaksed, mida müüja teostab vastavalt käesolevatele tingimustele, tehakse 14 tööpäeva jooksul alates tellimuse tühistamisest. Tagasimakse tarbeks lepitakse kokku sobiv arvelduskonto.

  1. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

8.1. Juhul, kui müüja oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.

8.2. Müüja vastutab ostetud toodetel ilmneva mittevastavuse eest kuni kliendini jõudmiseni.

8.3. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile info@fbdrinks.ee. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

8.4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

8.5. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

8.6. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.